Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T21:00:10+02:00
2009-09-07T21:01:40+02:00
Jednosci w liczbie 10 00_0_
dziesiatek w liczbie 75_2_6
setek w liczbie 1_7_19
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T21:02:26+02:00
Zakresl kolkiem cyfre:
jednosci w liczbie 1[t]0[/t]00[b]0[/b]
dziesiatek w liczbie [t]7[/t]5[b]2[/b]6
setek w liczbie [t]1[/t][b]7[/b]19
w kazdej liczbie podkresl cyfre jednosci tysiecy
5 3 5