Odpowiedzi

2009-12-12T21:55:50+01:00
Na "n" przedewszystkim narkotyki.
Ponieważ coraz więcej ludzie a szczególnie młodzieży ja spozywa co doprowadza do uszkodzenia narządów groźnych chorób uzależnienia a nawet zgonów.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T21:56:04+01:00
Gdybym mogła usunąć coś na literę "n" usunełabym nienawiść, ponieważ jest to bardzo zła cecha. Istnieje dużo ludzi, którzy się nienawidzą. Gdyby nie było nienawiści nie było by tak wiele konfliktów i więcej dobra na świecie.
1 5 1
2009-12-12T21:57:45+01:00
Nazizm-ponieważ był skrajną formą razizmu, i nazizm doprowadził do wybuchu II wojny światowej w tym wielu ludobójstw.
2 5 2