Odpowiedzi

2009-12-12T22:10:43+01:00
300x=0,1kg * 2880
300x= 288
x= 1,04 km/h

zamiana jednostek wzór zamiany m/s na km/h
1m/s = 3,6km/h
800 m/s =3,6 *800
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T22:11:29+01:00
M1= 300kg
m2=100g
V2= 800m/s

V2=?

m1*V1=m2*V2
V2=m1*V1/m2
V2=2400000kg*m/s
4 5 4
2009-12-12T22:12:31+01:00
Masa pocisku =100g=1kg
d=działo
p=pocisk

md razy Vd = mp razy Vp
300 razy Vd = 1kg razy 800
300Vd = 800/300
Vd=2(dwie trzecie)m/s
4 4 4