Odpowiedzi

2009-12-12T22:08:46+01:00
-Kamczatka, Rosja,
-Park Narodowy Yellowstone, Wyoming, USA,
-Islandia,
-Wyspa Północna, Nowa Zelandia,
-Unmak, Alaska, USA.
65 4 65
2009-12-12T22:08:26+01:00
Park Narodowy Yellowstone, Wyoming, USA,
Kamczatka, Rosja,
El Tatio, Chile,
Unmak, Alaska, USA.
Islandia,
Wyspa Północna, Nowa Zelandia,
64 4 64
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T22:09:44+01:00
Miejcse wzstepowania gejzerow :
- Islandia
-Nowa Zelandia
- USA
- Chile
- Alaska .


To jest napewno dobrze .; )
Prosze o naj. ;**
178 4 178