Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T22:09:59+01:00
Współczesnych czasach człowiek , gdy czyta Biblię może się nauczyć jak pomagać innym ludziom , zrozumieć ,że innych powinno się szanować i być w z nimi w zgodzie ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T22:11:22+01:00
Może nauczyć sie wierzyć głębiej w Boga, starać sie spełniać dobre uczynki, chcieć być takim jak Bóg, naśladować Jego postępowanie. Biblia przekazuje nam najwyższe wartości takie jak miłość, wiara i wytrwanie