Odpowiedzi

2009-12-12T22:28:09+01:00
Nie, ponieważ nie ma czynności w której nie wykorzystujemy tarcia np. chodzimy, wytwarzamy tarcie z podłożem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T22:30:25+01:00
Wiele osób zadaje sobie pytanie, czy możliwe jest życie bez tarcia. Otóż, moim zdaniem, nie jest możliwe. Każde ciało posiada zrogowacenia, otwory, które ocierają się o siebie. Nawet człowiek. Ludzie chodzą, a więc zachodzi tarcie między podłożem a stopami. Leżą, jeżdżą, czy chociażby przy zwykłych codziennych sprawach: sprzątaniu, odrabianiu lekcji (długopis, kartka, biurko, krzesło...), myciu się (ciało), graniu na komputerze (klawiatura, nasze palce). Takich przykładów można by podawać tysiące. Dlatego uważam, że życie bez tarcia jest niemożliwe.