Zaludnienie a pojemność środowiska?

Witam, prosiłbym o jakieś ciekawe źródła informacji na ten temat. Wiem, że już był taki temat ale link do niego nie działa więc pytam jeszcze raz. Chodź wiem że to nierealne to jakby ktoś miał cały referat to bym nie pogardził :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T22:30:58+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/cz%C5%82owiek/12432-wp%C5%82yw_cz%C5%82owieka_na_ekosystemu.html
2009-12-12T22:36:21+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/geografia/geografia_społeczno_ekonomiczna/8357-rozmieszczenie_ludności_na_świecie.html