Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T22:37:32+01:00
X-tyle zdobyl pkt za test mat-przyr
x+0,25*x=1,25x - tyle zdobyl pkt za test humanistyczny

x+1,25x=63
2,25x=63
x=28 - tyle zdobyl pkt za test mat-przyr
63-28=35 - tyle zdobyl pkt za test humanistyczny

xDD



86 2 86
2009-12-12T22:44:28+01:00
X- humanistyczny
y- matematyczno-przyrodniczy
25%-0,25
x+y=63
y+y*0,25=x
y=63-x
63-x+0,25(63-x)=x
63-x+15,75-0,25x=x
-x-0,25x-x=-63-15,75
-2,25x=-78,75/(-2,25)
x=35 punkty z humanistycznego
y=63-35
y=28 punktów z przyrodniczo-matematycznego


70 3 70
2009-12-12T23:24:17+01:00
X- ilość punktów z egzaminu humanistycznego
y- ilość punktów z egzaminu matematyczno-przyrodniczego


x+y=63
x=y+0,25y
y=63-x
63-x+0,25(63-x)=x
63-x+15,75-0,25x=x
-x-0,25x-x=-63-15,75
-2,25x=-78,75
x=35
y=63-35
y=28
113 4 113