Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T23:00:02+01:00
Jeden dzień w roku - Czerwone Gitary
albo
Uciekali, piosenka, a raczej pastorałka z musicalu metro...
(uciekali, uciekali, uciekali na osiołku przez pustyni żar...) itd. ;)

mam nadzieję że się przyda.! ;* życzę wygranej w konkursie.! ;)
1 5 1
2009-12-12T23:01:19+01:00
Jeśli chodzi o mało znane to np. "Cicha noc nad Palestyną", "Dnia jednego o północy"
1 5 1