Odpowiedzi

2009-12-12T23:05:21+01:00
1.√5-3+1+2√5=3√5-2

2.√5-3-(+1)+2√5=3√5-4

3.√5-3*1+2√5=3√5-3

4.√5-3:1+2√5=-1+3√5

5.1+2√5*√5-3=-2+2√25

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T23:11:09+01:00
√5 - 3 + 1 + 2√5 = 3√5 - 2
√5 - 3 - 1 - 2√5 = -√5 - 4
(√5 - 3)(1 + 2√5) = √5 - 3 + 10 - 6√5 = -5√5 + 7
(√5 - 3)/(1 + 2√5) = (√5 - 3)(1 - 2√5)/(1 + 2√5)(1 - 2√5) = (5√5-13)/21
(1 + 2√5)/(√5 - 3) = (1 + 2√5)(√5 + 3)/(√5 - 3)(√5 + 3) = (7√5+13)/-4