Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T23:15:01+01:00
A)
4x/x-2 = 4(x-2)/x-2 +8/x-2= 8/x-2 +4
b)
2x-2/x+3 = 2(x+3)/x+3 -8/x+3 = -8/x+3 +2
c)
-2x-6/-2x+4=-2x+4/-2x+4 -12/-2x+4 = 1 -12/-2x+4
d)
3x+2/x+2 = 3(x+2)/x+2 -4/x+2= -4/x+2 +3
2009-12-12T23:20:28+01:00
Mozesz to zrobic postacia kanoniczna, ale nie koniecznie..
Mozesz je wyznaczyc za pomoca granic

a)u=[2,4] 1 i 3 cwiartka
b)u=[-3,2] 2 i 4 cwiartka
c)u=[2,1] 1 i 3 cwiartka
d)u=[-2,3] 2 i 4 cwiartka

aby sprawdzic ktore cwiartki przyrowniujesz licznik do 0 i patrzysz ktora to cwiartka wychodzi.