Muszę zrobić z bioli doświadczenie oto one:
Działanie żółci w dwunastnicy
Potrzebne będą:
dwie szklanki, woda, olej roślinny, płyn do mycia naczń i łyżeczka

Wykonanie:
1. Do obu szklanek wlej taką samą ilość wody.
2. Do każdej szkolanki dodaj łyżeczkę oleju.
3. Do jednej szklanki wlej pół łyżeczki płynu do mycia naczyń.
4. Przeprowadź obserwację.

Wyniki:
.................................
.................................
.................................
Sformułuj hipotezę i problem badawczy do przeprowadzonego doświadczenia.
Hipoteza:
.................................
Problem badawczy:
.................................





Muszę jeszcze przedstawić na języku polskim w grupie minimum 2 osoby scenkę groteskową (ja chciałabym przedstawić ją z koleżanką, bo właściwie to nie mam z kim) jak miałby ktoś jakiś pomysł na przedstawienie takiej scenki to proszę mi pomóc mogą być więcej niż 2 osoby (najwyżej kogoś znajdę).







Mam jeszcze takie zadanie to jest na 6 z techniki:
Znaleść i opisać 3 witryny internetowe o tematyce technicznej.


Proszę o pomoc
Będę ogromnie wdzięczna.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T09:10:46+01:00
Wyniki: plyn do mycia naczyn zbija tłuszcz na drobne czasteczki tak aby mozna go bylo strawic. mycie naczyc bez płynu nie milo by sensu tluszcz pozostawalby na naczyniu tak samo jest z tluszczem w naszym organizmie gdyby nie zółc pozostal by w naszym organizmie.
.................................
Sformułuj hipotezę i problem badawczy do przeprowadzonego doświadczenia.
Hipoteza:
Płyn połączony z wodą miesza razem z nią(łączy) sie,olej natomiast unosi na powierzchni wody
.................................
Problem badawczy:
-olej (jest gęściejszy ale za to lżejszy)
-woda z płynem po wymieszaniu pieni sie
.................................
Niewiem może jakaś scenka z życia codziennego absurdalności postaw wielu ludzi, z którymi stykamy się w codziennym życiu.
89 2 89
2009-12-13T14:20:08+01:00
WYNIKI:
OLEJ PO DODANIU PŁYNU DO NACZYŃ ZMIENIA SWÓJ KOLOR NA BIAŁY I SŁABO SIĘ ROZPUSZCZA
HIPOTEZA:
ZMIANA OLEJU Z ŻÓŁTEGO NA BIAŁY
PROBLEM BADAWCZY:
CO STANIE SIĘ Z OLEJEM GDY DODAMY DO NIEGO PŁYN DO NACZYŃ

JA W TEJ KLASIE NIE MAM TECHNIKI WIĘC CI NIE POMOGĘ
POWODZENIA:)
73 4 73