Odpowiedzi

2009-12-12T23:25:14+01:00
Modlitwa jest rozmowa z Bogiem, jest to czas wygospodarowany na przywatny i intymny kontakt z Nim.
2 4 2
2009-12-12T23:25:18+01:00
Modlitwa jest dla mnie pojednaniem z Bogiem, możliwościa zwierzenia sie mu co mnie trapi , zwierzeniu mu sie ze swoich rosterek;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T23:26:04+01:00
Modlitwa jest dla mnie czyms bardzo wazym w zyciu .Gdyby nie modlitwa do boga nie ieli bysmy tego wszystkiego markowych ciuchów i butów . Dzieki modlitwie moge porozmawiac z moimi zmarlymi oraz bogiem .jak widac modlitwa jest wszystkim u czlowieka bez niej nie bylo by zycia,juz dawno gdyby nie wiara i modlenie sie do Boga nie mielibysmy nic tylko wojny.
8 3 8