Odpowiedzi

2009-12-13T09:08:01+01:00
Kartonik mleka, kartonik zapałek, ściana, okno, książka, komputer, lodówka, szafka, głośnik.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T09:09:01+01:00
Pudełko zapałek
szafa
komórka
komputer
jakieś grube książki
Empire State Building
pudełko po paście do zębów
kostka rubika
łóżko
duże głośniki



licze na naj
9 5 9
2009-12-13T09:17:06+01:00
Pudełko zapałek
komputer
książka
kostka''rubika''
lodówka
pudełko herbaty
karton soku, mleka
głośnik


3 2 3