Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T09:25:19+01:00
Bombki-kugeln
gwiazda-stern
łańcuch-Kette
włosie anielskie-Engelshaar
girlanda-Kranz
wstążki-Ribbon
aniołek-Engel
świeca-Kerze
sztuczny śnieg-Kunstschnee
bombki stojące-Bälle konfrontiert
mikołaj-schnawman
2009-12-13T09:29:32+01:00
Bombka-Weihnachtskugel
łańcuch -die Kette
wstążki-Ribbon
aniołek-Engel
świeca-Kerze
gwiazda-stern
mikołaj-schnawman
cukierki-der Bonbon
2009-12-13T09:33:23+01:00
Anielskie włosy -Engelshaar
Aniołek-Engel
Gwiazda-Stern
Łańcuch-Kette
Bombki-Kugeln
Lampki- Lampen
Mikołaj-Schnawman
Cukierki-Bonbon
Świeca-Kerze