Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T09:55:55+01:00
Apostołowie i święci pisali listy i głosili nauki Jezusa.Według historii Chrześcijaństwo wywodzi się z Judaizmu jednak są tak różne że kapłani Judaistyczni odnosili sie do Jezusa z niechęcią.
W listach święci zawierali ostrzeżenia oraz pouczenia.Chcieli nawrócić tych ludzi do Boga.
25 2 25
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T09:56:58+01:00
W sposób chrzescijanstwo rozpowszechnilo sie na swiecie w sposob nastepujacy
w sposob znaczy dzieki chrystusowi
28 4 28