Odpowiedzi

2009-12-13T10:33:33+01:00
Kochana rodzino !!!
Bardzo się za Wami stęskniłam i pragnęłabym Was zaprosić . Jest to zaproszenie na kolację wigilijna. Będzie bardzo dobre jedzenie a przede wszystkim pierogi, które zawsze jedliście gdy tu byliście. Na pewno złożymy sobie życzenia i każdy dostanie prezent. A właśnie mam dla Was wyjątkowe prezenty. Na pewno będziecie z nich zadowoleni tak jak w zeszłym roku.

Karolina (wpisz swoje imię)
3 3 3
2009-12-13T10:42:14+01:00
ZAPROSZENIE

dnia 24.12.2009r o godzinie 17.30 w naszym rodzinnym domu odbędzie się Kolacja wigilijna. Rozpoczniemy tradycyjnie od wspólnej modlitwy i połamania się opłatkiem. Czas będą nam urozmaicały kolędy w naszym wykonaniu. Bardzo zależy nam na Twoim przybyciu.
rodzina Nowaków.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:18:30+01:00
Zaproszenie !
Mam zaszczyt zaprosić cała moją rodzinę Kowalskich na uroczystość kolacji wigilijnej, która odbędzie się dnia 24.XII 2009 roku o godzinie 20.00 w budynku mieszkalnym przy ulicy Tęczowej
Lucyna
6 4 6