Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T10:45:01+01:00
Napięcie na uzwojeniu wtórnym będzie wynosiło 0.
W transformatorze wykorzystane jest zjawisko indukcji elektromagnetycznej wzajemnej. Aby to zjawisko zaistniało musi być wytworzone zmienne pole magnetyczne wywołane przepływem prądu zmiennego a bateria jest źródłem prądu stałego, czyli transformator nie pracuje.
3 3 3
2009-12-13T10:48:11+01:00
Tak, bedzie zero. Bo do transformatora musibyć dołączone napięcie przemienne, a z bateryjki jest stałe.
2 4 2
2009-12-13T11:02:50+01:00
0 ponieważ bateryjka ma stałą wartość napięcia
1 5 1