Rozwiąż logogryf xd
1. Gwałtowne utlenianie, któremu towarzyszy wydzielanie energi w postaci światła i ciepła
2. nazwa związku chemicznego wodoru z tlenem
3. związki chemiczne otrzymane w reakcji łącznia się tlenu z innymi pierwiastkami chemicznymi

2

Odpowiedzi

2009-12-13T13:46:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T14:39:57+01:00
Logogryf to krzyżówka, nie? xd
a więc...

1. spalanie
2. woda H₂O
3. tlenki
1 5 1