Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T22:04:18+02:00
Dla większych niż 100= liczby naturalne większe lub równe 5
dla większych niż 1000=liczby większe lub równe 10
2009-09-07T22:15:55+02:00
Dla liczb naturalnych większych niż 4 (5 i w górę) trzecia potęga będzie większa niż 100 a dla liczb naturalnych większych od 10 (11 i w górę) trzecia potęga będzie większa od 1000.
2009-09-07T22:58:00+02:00
Dla m∈N (naturalnych)
m³>100 dla m∈{5, 6, 7, ...}
m³>1000 dla m∈{11, 12, 13, ...}