Przybliż podany pierwiastek do 3 i 4 miejsc po przecinku.
pierwiastek z 5
pierwiastek z 18
Z wszystkimi obliczeniami, bo muszę wiedzieć skąt się wzioł wynik.
Nie dodawać bez wszystkich obliczeń i dodawać tylko poprawnie rozwiązane zadanie!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-13T10:46:40+01:00
Pierwiastek z 5= 2,2360679
do 3 miejsc 2,2360679≈2,236
do 4 miejsc 2,2360679≈2,2361
pierwiastek z 18= 4,2426406
do 3 miejsc 4,2426406≈4,243
do 4 miejsc 4,2426406≈4,2426
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T10:48:44+01:00
√5=2,236067
√18=4,242640687

To musisz myslec co razy co daje 5.. wiadomo ze to nie bedzie cały wynik tylko trzeba zaokrąglic.

√4= 2 bo 2*2 daje 4...

musisz bardzo pomyslec innego sposobu nie znam.. poprostu musisz to zapamietac bo to sa takie same wyjatki jak √2 czy √3