Prosze o POMOC!
znajdzcie mi wyraz który ż:s
dzi:dz
ł:l
Wyraz ogien do antonimu to jaki bedzie
?

To i zad.1 najwazniejsze!
U piszemy zawsz............................np......................
prawie zawsze..............................np........................
Wyjątki: ów,ówdzie,ówczesny,ósemka
w zakonczeniach typu.........................np..............

2

Odpowiedzi

2009-12-13T10:52:16+01:00
U piszemy w zakończeniach rzeczowników:
un unek uchna uszka uszek uch us usia
U piszemy w czasownikach zakończonych na:
uj
ujesz
uje
U piszemy w czasownikach typu: czuć, kuć, kłuć, pruć, snuć, np.: czuje, kuję, kłuję pruję, snuję.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T10:55:26+01:00
Książę - księstwo
uchwała - uchwala

ogień:
woda,akwen,basen,kąpielisko

U piszemy zawsze .na końcu wyrazów np. bratu,cukru,gniewu
prawie zawsze.na początku wyrazów np. ucho,usta,usiąść.
Wyjątki: ów,ówdzie,ówczesny,ósemka
w zakonczeniach typu -uję, - ujesz, -uje, -ujemy, - ujecie, -ują, - uj, - ujmy, - ujcie np. gotuję, gotują

1 5 1