Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T10:48:40+01:00
Klasyczny - antyczny, odnoszący się do starożytnej kultury; dążący do harmonii, zgodności z zasadami proporcji, umiaru, równowagi treści i formy; doskonały, uznany za wzór, typowy; tradycyjny
2009-12-13T10:51:25+01:00
Wyróżniający się harmonią i proporcją (tak jak starożytne dzieła sztuki);
doskonały, służący za wzór,
tradycyjny, uznawany za doskonały w poprzednim okresie
2009-12-13T10:53:05+01:00
Klasyczny antyczny, odnoszący się do starożytnej kultury gr. a. rz. (zwł. od V do IV w. p.n.e.); dążący do harmonii, zgodności z zasadami proporcji, umiaru, równowagi treści i formy; doskonały, uznany za wzór, typowy; tradycyjny,