We Wrocławiu (17°E)jest godzina 14:00 czasu słonecznego (miejscowego).Która godzina tego samego czasu jest wówczas w Bombaju (73°E)

A.Oblicz różnicę długości tych miast.
B.Oblicz różnicę czasu słonecznego(pamiętaj,że Ziemia w ciągu 4 minut obraca się o 1°)
C.Oblicz,która godzina czasu słonecznego jest w Bombaju.

3
Jak to możliwe, że trzy osoby odpowiedziały na jedno pytanie?

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T10:58:46+01:00
Wrocław 17 E - 14:00
Bombaj 73 E

A.
73 E-17 E=56 stopni - poniewaz leżą na tej samej półkuli

B.
1stopien=4min
56*4min=224min.=3godz. 44min.

C.
14:00 + 3:44=17:44 - dodaje sie poniewaz Bombaj jest bardziej na wschód




34 4 34
Dziękuję nie wiedziałam jak to zrobić a ty moi pomogłeś
2009-12-13T11:32:45+01:00
A.
73 -17 =56 st.

1stopien = 4 minuty
56 × 4 =224min
224 min= 3 godz 44min


14:00 + 3:44= 17:44

odp. w Bombaju jest godzina 17:44.
10 3 10
2009-12-13T15:31:42+01:00
A) 73 -17 =56 stopni

B ) 1stopien - 4 minuty
56 × 4 =224min
224 minut= 3 godz 44min


C ) 14:00 + 3:44= 17:44

O: W Bombaju jest godzina 17:44.
5 4 5