Odpowiedzi

2009-12-13T10:53:20+01:00
1.Narodziny
2.Ślub i opuszczenie rodziny przez Aleksego.
3.Wyrzeczenie się dóbr i oddanie bogactw biednym.
4.Zamieszkanie w lochach światyni.
5.Zyskanie sławy przez Aleksego.
6.Ucieszka do Rzymu.
7.Mieszaknie przez 16 lat pod schodami swojego domu.
8.Śmierć Aleksego w 17 roku życia ascety.
9.Cuda podczas pogrzebu Aleksego.
10.Ujawnienie tajemicy życia Aleksego.


proszę o naj
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:02:48+01:00
1.Rozdanie majątki przez Św. Aleksego .
2.Czuwanie koło bram kościoła .
3.Zejście Matki Bożej z obrazu.
4.Cierpienia Św. Aleksego
5. Udanie się do domu rodzinnego.
6.Pobyt Aleksego na dworze rodziców i poniżanie go
7.Śmierć Aleksego , oznajmiona biciem dzwonów
8. Przybycie Famijany i wyjęcie listu z dłoni Aleksego.

DaSz NaaJ .??
^^
11 5 11