Odpowiedzi

2009-12-13T10:56:01+01:00
Moim najlepszym przyjacielem jest Michał. Jest koleżeński i uczciwy. Poznałem go w pierwszej klasie podstawowej i siedziałem z nim w ławce. Lubię go ponieważ jest szczery i mogę mu zaufać. Na nim zawsze mogę polegać. Świetnie się z nim dogaduje, potrafi doradzić mi we wszystkim. Do teraz jest moim dobrym kuplem.


nie wiem czy o to ci chodziło ale myślę że może być
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T10:56:54+01:00
Moją najlepszą przyjaciółką jest Ola (nazwisko), która ma 14 lat. Mieszka blisko mnie więc często się spotykamy i chodzimy razem do szkoły. W tym roku siedziałyśmy razem w ławce przez pierwsze półrocze. Agnieszka interesuje się tańcem i modą . Naszym wspólnym zainteresowaniem jest moda. Aga ma małą kolekcje słoników. Zbiera też kolorowe kamyki. Lubię spędzać z nią czas, ponieważ bardzo dobrze się z nią rozmawia na wszystkie tematy. Czasami razem chodzimy na spacery do lasu. Najbardziej lubię jeździć z nią na rowerach. Agnieszka jest dobrą uczennicą i mogę na nią liczyć w razie problemów w nauce, szczególnie w matematyce i przyrodzie. Ma też psa, który wabi się Saba. Aga nie lubi dużo jeść, ale najbardziej lubi naleśniki z serem.
Agnieszka jest prawdziwą przyjaciółką, bardzo ją lubię i wiem, że zawsze mogę na nią liczyć.
1 5 1
2009-12-13T14:09:52+01:00
Moja najlepszy przyjaciółka ma na imię Karolina.
Znam ją od 4 lat lecz przyjaznie się od 2.
Ma ona niebieskie oczy.
Jej brązowe ,kręcone włosy ładnie się komponują.
Jest ona postawnej figury.
Jest żartownisią.
Jak dla mnie jest wspaniała.
Posiado przepiekną śwnkę morską o imieniu sałata.
CZasami sama mówi że gdyby nie jej mama to sałata zdechła by z głodu.
Trenuje wraz z nią kajakartstwo ona 2 lata ,a ja 8 mieśięcy.
CHodzimy do jednej klasy i siedzimy razem w ławce.
Nauczycielki nas czesto rozsiadaja bo gadamy jak najete.
Moim zdaniem to wspaniała przyjaciołka ,bbardzo ją kocham.
1 5 1