Odpowiedzi

2009-12-13T10:59:15+01:00
W przysłowiu chodzi o to że dla kraju powinniśmy dawać to co mamy w sobie najlepszego i nie pytać co kraj może dać nam tylko co my możemy dać mu

może chodzić też o to że bogactwem i mądrości kraju są jego obywatele
8 3 8
2009-12-13T11:02:38+01:00
Aby zachować właściwą strukture społeczeństwa potrzebna jest praca, a jeśli ta praca jest wykonywan przez madrych, wykształconych ludzi np.chemików, fizyków itp. może ona pozytywnie wpłynać na rozwoj danego państwa.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:03:07+01:00
Czyli ze madroscia i praca nardy sie bogaca .
Praca to podstawa jesli bardzo czegos chcemy i na to pracujemy napewno dostaniemy . Madrosc tez jest bardzo wazna aby podjac madra decyjze .
Praca i mądrosc to jest najwazniejsze dlatego ze ciezkoa praca mozemy dorobic sie fortuny . Ale madroscia tez .
Wiec trzeba umiec pracowac zeby sie nie przepracowac
i być madrym ;p
31 4 31