Odpowiedzi

2009-12-13T10:58:06+01:00
Podgrzac wode z kreda i zapisac obserwacje ...; P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:04:05+01:00
Przyrządy i materiały: Sól kuchenna,słoik,mały ziemniak , łyżeczka,woda.
1.Do słoika wlej wodę ,do połowy jego wysokości.Zanurz ziemniak w wodzie.Co możesz zaobserwować??
2.Wyjmij ziemniak z wody wsyp do niej 10 łyżek soli i dokładnie wymieszaj.Włóż ziemniak do wody.Co możesz zaobserwować??
3.Osrożnie,powoli dolej wody do pełna.NIE MIESZAJ!!!Co obserwujesz??

to chodzi o prawo archimedesa. :)