Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:03:53+01:00
Równoległobok
P=a*h
a=8
h=4
P=8*4= 32

Romb
P=e*f/2
e=8
f=3*2=6
P=8*6/2= 24

Trapez
P=(a+b)*h/2
a=4
b=8
h=5
P=(4+8)*5/2=60/2= 30
4 3 4
2009-12-13T11:16:48+01:00
Równoległobok
a = 8
h = 4
P = a * h
P = 8 * 4 = 32 cm²

Romb
e - dłuższa przekątna rombu = 8
f - krótsza przekątna rombu = 3
P = 1/2 iloczynu przekątnych
P = 1/2 * 8 * 3
P = 12 cm²

Trapez
a = 4
b = 8
h = 5
P = ½ (a+b) * h
P= ½ (4+8) * 5
P = ½ * 12 * 5
P = 30 cm²
2 3 2