Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:10:58+01:00
Powierzchnia Europy: to 10,5 mln km²
Rozciągłość równoleżnikowa: 5600 km (79°)
Rozciągłość południkowa: 4200 km (35°)
Długość wybrzeży: 38 tys. km
Średnia wysokość terenu: 292 m n.p.m.
3 5 3
2009-12-13T11:11:56+01:00
Powierzchnia Europy: to 10,5 mln km²
Rozciągłość równoleżnikowa: 5600 km (79°)
Rozciągłość południkowa: 4200 km (35°)
Długość wybrzeży: 38 tys. km
Średnia wysokość terenu: 292 m n.p.m.
4 3 4