Zbierać (2os l mn r m-os)
Iść (1 os l poj r m )
Lądować (3 os l mn r.nm-os)
Wręczyć (2 os L poj R.ż)
Pojechać (1os L mn R.nm-os )
Wrócić (1 os L mn R nm -os )
Zabrać (3 os l poj r.n )
Kupić (2os l mm r m-os)
Budować (1 os l poj r.m )
Żałować (1 os l poj r.m )
Trudzić się (2os l mn r nm-os )
Nurkować (3 os l poj r m )

Proszę odmieńcie Mi według tego co napisałam w nawiasie

3

Odpowiedzi

2009-12-13T11:15:04+01:00
Zbierać (2os l mn r m-os) zbieracie
Iść (1 os l poj r m ) idę
Lądować (3 os l mn r.nm-os) lądują
Wręczyć (2 os L poj R.ż) wręczasz
Pojechać (1os L mn R.nm-os ) pojedziemy
Wrócić (1 os L mn R nm -os ) wrócimy
Zabrać (3 os l poj r.n ) zabiera
Kupić (2os l mm r m-os) kupujecie
Budować (1 os l poj r.m ) buduję
Żałować (1 os l poj r.m ) żałuję
Trudzić się (2os l mn r nm-os ) trudzicie się
Nurkować (3 os l poj r m ) nurkuje
8 3 8
2009-12-13T11:16:12+01:00
Zbieracie
idę
lądują
wręczasz
pojedziemy
wrócimy
zabrało
kupiliście
buduję
żałuję
trudzicie się
nurkuje
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:17:44+01:00
Zbierali , zbierają , bedą zbierać
szedłem , ide , bede iść
lądowały , lądują , bedą lądowac
wręczła , wręcza , bedzie wręczać
wracałyśmy , wracamy , bedziemy wracać
zabierze , zabiera , bedzie zabierać
kupowaliście , kupujecie , bedziecie kupować
budowałem , buduje , bede budować
żałowałem , żałuje , bede żałować
trudziłyśmy sie , trudzimy sie , bedziemy sie trudzić
nurkował , nurkuje , bedzie nurkowac
12 3 12