Odpowiedzi

2009-12-13T11:22:27+01:00
Witam!
Jest bardzo smaczny,przyrządza się z nim wiele potraw, np: krokiety

Muchomor jest bardzo trujący, może doprowadzić do zatrucia pokarmowego, a w większych ilościach nawet do śmierci.

Pzdr.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:25:17+01:00
Borowik szlachetny przy zbieraniu grzybów mozna odpaczja odprezyc sie i poodychac siezym powietrzem nie jest on grzybem trujacym zjadaja go slimki
ale trzeba uwazc zeby podczas zbierania nie wziasc do koszyka muchomora który jest trujacy a czasem duza ilosc spozyta dodprowadza do zagrozenia zycia
3 3 3
2009-12-13T11:27:53+01:00
1) -jest używany jako dodatek do potraw
-aromatyczny smak uzywany w kuchni europejskiej
-bardzo dobrze nadaje sie do sałatek , dostarcza witamin i soli mineralanych



2) -powoduje schorzenie u ludzi, zatrucia pokarmowe
- no i co wiecej ??? xDDD
1 5 1