Siema,
moglibyście przetłumaczyć moje opowiadanie o duchach ??????
oczywiście na Polski bo inne translatory nie dają efektu.

I was walking with a friend late evening , he suddenly saw that something was moving in bush . I decided to check my friend ran away with fear. I was alone. When I saw what was there behind the tree are turned out it as a ghost, who immediately fled.

Z góry dziękuje :*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:33:17+01:00
Szedłem z kolegą wieczorem późno, nagle zobaczyłem, że coś porusza się w buszu. Postanowiłem sprawdzić mój przyjaciel uciekł ze strachu. Byłem sam. Kiedy zobaczyłem, co tam za drzewa okazało się, że jako duch, który natychmiast uciekł.
2009-12-13T11:36:57+01:00
Szedłem późnym wieczorem z przyjacielem, on nagle zobaczył co coś przesuwało w krzaku. rozstrzygam sprawdzać mojego przyjaciela uciekał z obawą. JA było jedyne. Kiedy zobaczę co był tam za (w tyle) drzewem są okazywało się tym jak (ponieważ) , kto (który) natychmiast zbiegał .
2009-12-13T11:38:29+01:00
Spacerowałem/am z przyjacielem późnym wieczorem , on nagle zauważył, że coś się ruszało w krzakach . Zdecydowałem/am zatrzymać mojego przyjaciela przed ucieknięciem ze strachu. Byłem sam. Kiedy zobaczyłem co tam było pomiędzy drzewami okazało się, że był to duch, który bezpośrednio latał.