Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:35:15+01:00
1.
*przed rozkwitnięciem;
Starannie dobierała barwy płatków, nie chciała by były pogniecione. Pragnęła rozkwitnąć w pełnym blasku swej piękności. Chciała podobać się Małemu Księciu od chwili kiedy ujrzy ją po raz pierwszy.
*po rozkwitnięciu;
Nie była skromna. Jej zachowanie wskazywało na to, że chce aby Mały Książe się nią opiekował i poświęcał jej dużo czasu.

3.
Oczarowała go pięknem i zapachem. Mały Książe powiedział : "lecz byłem za młody, aby umieć ją kochać."

4.
Róża symbolizuje ukochaną osobę, kobietę.
5 4 5
2009-12-13T11:39:28+01:00
4. Róża symbolizuje kobiete, miłóść, delikatność, chimeryczność.
3.Zauroczenia, zachwyt, oczarowanie, rozdraznienie.
8 2 8