Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:13:51+01:00
Czyyli tak . :
o - 1/3
r - 2/3
kolejność : O, R, R, O , R, O, O, R
a )
1/3 + 2/3 + 2/3 + 1/3 + 2/3 + 1/3 + 1/3 + 2/3 = 4
Znalazł się na 4 .
b ) 2/3 + 2/3 + 2/3 + 2/3 + 2/3 + 2/3 + 2/3 + 2/3 = 16/3 = 5 1/3
Czyli nie .
c ) 5 .
Pozdrawiam .
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T18:05:30+01:00
A)punkt 4.
b)nie
c)niestety nie wiem jak to zrobić :(
mam nadzieję,że pomogłam ;p