Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:45:18+01:00
Bog z zyciu mlodego czlowieka powinien zajmowac pierwsze miejsce.
to Jest Stworzyciel swiata . Dzieki niemu mamy wszystko co nas otacza.
swiat,przyjacioł rodzicow wszystko co najbardziej kochamy.
"Bez Boga ani do proga" wiele osob kieduje sie tym przesłaniem.
bez Boga nie jetesmy w stanie nic osiągnąc. Jetesmy Jego dziecmi.
Dlatego tez Bóg obdarował nas wieloma łaskami.
Sam dar zycia jest najwiekszym darem Od Boga Ojca.
Dzięki Niemu możemy Zyć,oddychać,czuć..
Jako dzieci Boże dostajemy od Boga wiele Talentow.
bog pragnie zebys my te talenty rozwijali.
Nie tylko JEDEN,lecz wszystkie.
Miłosierdzie Boga jest wspaniałe.Bog kocha nas zawsze tak samo,nie ocenia ani nie skresla.
Jest Ojcem wszystkim, przyjacielem. ktory zawsze jest.
Dzisiejsza mlodziez myli to POjecie z przyjaznia.
Oczekuje tylko tego Zeby uzyskac pomoc Od Boga.
a Bog tymczasem oczekuje modlitwy od nas.
Przez modlitwe mozna zyskac wiele łask.
Pan Bóg zsyla na Ziemie pewnych Ludzi.
Np biednych,chorych. itp..
I takie osoby pokazuje nam,
Sa osoby ktore okaza miłosc do blizniego i poMoga.
Wtedy Bog się cieszy bo pomagajac takiej osobie pomagamy jemu.
Lecz zdarzaja się takie osoBy ktore przechodza obojetnie obok czyjegos nieszczescie.I Bog wtedy Smuci się.
W moim życiu Bog zawsze byl,hest i bedzie Najwazniejszy.
3 4 3
2009-12-13T18:19:56+01:00
Bóg w zyciu młodzieży nie jest na pierwsym miejscu. Młodzieży nie obchodzi biblia, nie chcą chodzic do kościoła nie chcą się modlic. Lecz w pózniejszym zyciu człowiek chce wiedziec węcej o bogu i o chrześcijaństwie. Dla nastolatka ważniejsze jest przechwalanie sie przed kolegami, awantury z rodzicami, bijatyki. Lecz nie którzy nastolatkowie chcą wiedziec coś o bogu i czytają biblię chodzą regularnie do kościoła. Jeśli młody człowiek modli się i prosi o cos boga, napewno postara mu sie pomóc, ponieważ ojciec wszechmogący kocha wszystkich ludzi i chce wszystkim ludziom pomagac. W kosciele ksiadz zawsze czyta kazanie a ponim człowiek uświadamia sobie że musi się zmienic i to własnie robi. Młody człowiem chodzi na lekcje religii. Niestety mało kto berze religie pod uwage i wygłupia sie nalekcjach nic nie wynosza z lekcji. Słowa nauczyciela religi są słowami boga który chce się zblizyc do człowieka jak najbliżej, ale jeśli drugi człowiek tego niechce to nic z tego nie będzie. Myśle, że dla nastolatka Bóg jest bardzo potrzebny w życiu, ponieważ u uświadamy sobie że on z nami jest i jesteśmy bezpieczniejsi.
3 3 3