Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:41:08+01:00
135zł-10%
x zł-100%
czyli proporcja
x=(135zł*100%)/10%
x=1350zł
rower kosztuje 135zł
1 5 1
2009-12-13T11:43:23+01:00
135zł = 90% oszczędności Radka
więc
10% = 15 zł oszczędności Radka
więc
100% = 150zł - tyle oszćżędności miał Radek

150zł = 20% ceny rowera na który Radek zbiera
100% ceny roweru = 150zł*5=750zł

Odp.: Rower, na który zbiera Radek kosztuje 750zł.