Odpowiedzi

2009-12-13T11:48:46+01:00
- pilnować swojej torebki
- nosić portfel i inne cenne rzeczy przy sobie
- zapinać kieszenie
- nie pokazaywać obcym co ma sie przy sobie
- nie zostawiać niczego bezpańsko
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:52:55+01:00
Ochrona przed kieszomkowcami:

-dokumenty, które przy sobie posiadamy zawsze muszą być schowane w wewnętrznych kieszeniach ubrania, a pieniądze rozdzielone na kilka części i umieszczone w różnych miejscach

-oczekując na peronie lub przystanku należy sprawdzać, czy ktoś nas nie obserwuje, wewnątrz autobusu czy tramwaju również trzeba zachować czujność

-zajmując miejsce w autobusie czy tramwaju, posiadany bagaż należy pozostawiać w zasięgu ręki, z możliwością jego stałej obserwacji

-bilety i rzeczy podręczne niezbędne w podróży należy trzymać na wierzchu - uniknie się wtedy pokazywania zawartości bagażu podczas przeszukiwania jego wnętrza za nimi

-nie powinno się korzystać z poczęstunku oferowanego przez nieznanych współpasażerów - w ten sposób złodzieje często usypiają swoje ofiary, a nastepnie je okradają