Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:48:27+01:00
A) przemienienie na gorze tabor i udzial czy objawienie podczas chrztu w Jordanie
b) po smierci Jezusa ukazujac sie apostolom w wieczrniku
i w czasie bierxzmowania
14 4 14
2009-12-13T11:54:52+01:00
A-skromność, łaskawość
b- miłość,radość,
11 1 11
2009-12-13T14:25:18+01:00
Oświeca nas byśmy lepiej rozumieli naukę Pana Jezusa,
Daje nam siły do życia miłością i dobrocią.
6 2 6