Trzeba mi przetłumaczyć ten tekst. Byłabym wdzięczna gdyby były dokładnie przetłumaczone. ; )

1. Arn hates street violence and wants to stop it. He has noticed one thing whichbrings together the rival gangs, and that is dance music. 'If they like the music, they willdance happily together,' he says. 'They won't play sports together, but they will dance.'

Not long ago he collected some recording equipment and astarted a small recording studio. 'This way the ganga can make hip-hop CDs together,' said Arn. 'If they can learn how to work creatively , they won't want to fight each other.'

Now, three months leter the street gangs are making their first CD and are learning to live peacefully together. Things are slowly getting better.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T12:02:03+01:00
Arn nienawidzi przemocy na ulicach i chce to zatrzymać .On nie zauważył jednej rzeczy, która skupia konkurencyjne gangi i jest nią jest muzyką taneczną. Jeśli lubisz muzykę i taniec będziesz szczęśliwa - mówi . Nie będziemy uprawiać sportów razem ale będziemy tańczyć

Nie dawno zebrał kilka urządzeń rejestrujących i zaczął małe studio nagrań .W ten sposób zaczną nagrywać płytę hip hopową razem - powiedział Arn . Jeśli uda mi się nauczyć ich współpracować , oni nie będą ze sobą walczyć .

Teraz , trzy miesiące potem na ulicach gangi tworzą swoją pierwszą płytę CD i uczą się żyć razem w pokoju . Rzeczywiście powoli jest coraz lepiej .

niewiem czy jest do końca dokładnie ;}
1 5 1
2009-12-13T13:55:03+01:00
1. Arn nienawidzi przemocy na ulicy i chce go zatrzymać. On nie zauważył jednej rzeczy whichbrings razem rywalem gangów, a to muzyka dance. "Jeśli lubisz muzykę, to willdance szczęśliwie," mówi. "Nie będą uprawiać sporty razem, ale będą one dance".

Nie tak dawno temu zebrał kilka urządzeń rejestrujących i astarted małe studio nagrań. "W ten sposób może ganga płyt hip-hop razem," powiedział Arn. "Jeśli uda im się nauczyć się pracować twórczo, nie będzie chciał walczyć ze sobą".

Teraz, trzy miesiące leter gangów ulicznych robią swoją pierwszą płytę i nauczyć się żyć razem w pokoju. Wakacje powoli się poprawia.