Przetłumacz..

arn hates street violence and wants to stop it. he has noticed one thing which brings together the rival gangs,and that is dance music. "If they like the music, they will dance happily together, "he says. "they won`t play sports together, but they will dance."
Not long ago he collected some recording equipment and started a small recording studio. "This way the gangs can make hip-hop CDs together", said Arn. "if they can learn how to work creatively, they won`t want to fight each other".
Now, there months later the street gangs are making their first CD and are learning to live peacefully together. Things are slowly getting better..



ta osoba, która przetłumaczy najwiecej dostanie najlepsza odp..:*

2

Odpowiedzi

2009-12-13T13:49:08+01:00
ARN nienawidzi przemocy na ulicy i chce go zatrzymać. On nie zauważył jednej rzeczy, która skupia konkurencyjnych gangów, a że jest muzyką taneczną. "Jeśli lubisz muzykę, taniec będą szczęśliwie", mówi. "wygrali` t sportowy razem grać, ale będą one tańca ".
Nie tak dawno temu zebrał kilka urządzeń rejestrujących i rozpoczął małe studio nagrań. "W ten sposób gangi mogą płyt hip-hop razem", powiedział Arn. "czy mogą nauczyć się pracować twórczo, wygrali" chcę walczyć ze sobą ".
Teraz tam miesiąc później gangów ulicznych robią swoją pierwszą płytę i nauczyć się żyć razem w pokoju. Wakacje powoli coraz lepiej ..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T13:50:24+01:00
Arns nienawidzi ulicznej przemocy i pragnie ją powstrzymać. Zauważył, że rzeczą, która łączy rywalizujące gangi, jest muzyka taneczna. "Jeżeli spodoba im się ta muzyka, będą ze sobą tańczyć z przyjemnością", mówi. "Nie będą uprawiali razem sportu, lecz będą tańczyć." Niedawno zdobył sprzęt do nagrywania i utworzył małe studio nagraniowe. "Tym sposobem gangi mogą wspólnie tworzyć płyty hip-hopowe", mówi Arns. "Jeżeli nauczą się efektywnej pracy, to już nawet nie będą chcieli walczyć ze sobą."
Teraz, po kilku miesiącach, uliczne gangi nagrywają swoją pierwszą płytę i uczą się żyć razem w spokoju." Powoli wszystko zaczyna się poprawiać.