Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T12:29:34+01:00
Nazywa się tak media, ponieważ zdobyła tak dużą siłę aby kształtować społeczeństwo. Jest ustawiana obok władzy ustawodawczej, wykonawczej i sądowniczej. Spełnia też funkcję, która kontroluje pozostałe trzy władze. Nie dojdzie w ten sposób do nadużyć i korupcji.
2 5 2
2009-12-13T13:52:54+01:00
Media to czwarta władza , bo manipuluje ludźmi jak i kiedy chce. Ludzie nie są świadomi czy to prawda czy fałsz i wierzą wszystkiemu w ciemno.
1 5 1