Odpowiedzi

2009-09-08T12:43:14+02:00
Gdyby radia niee bylo bylo by nam ciezko,nie mieli bysmy wiadimosci,muzuki i kompletnie zero rozrywki,radio jest potrzebne do zaspokojenia wolnego czasu
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T14:48:35+02:00
Gdy by radia nie było :
było by bardzo cicho
nie moglibysmy słuchac tylu fajnych piosenek
nie było by tak dobrej komunikacji
najlepszych artystów moglibysmy słuchać tylko na żywo
ludzie nie mogli by zarabiac pieniedzy

Radio jest naprawde bardzo pozyteczną rzeczą cieszmy sie ze znalazł się taki człowiek który to wymyslił :)
27 3 27