Prosze przetłumaczcie tekst ! 20 pkt ! i jak ktoś użyje translatora dam spam !
one day I went a second - hand bookshop. There were books everywhere. cheap books were in boxes on the bookshelves. I found a crime story by Agatha Christie and another one by Raymond Chandler. I was playing for them when I saw a big box of old photos. The very old ones were black and white. I saw photo of tree schoolgirls. The one in the middle looked just like my mum when she was young. Then I found another photo of the same girls. In this one she was wearing a party dress and looked very ptetty. I decide to buy the two photos. Later, when I showed the photos to my mum she couldn`t believe her eyes - the girl was my great - grandmother in her schooldays!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T13:42:22+01:00
Pewnego dnia poszłam do biblioteki. Książki był tam wszędzie. Tanie książki znajdowały się w pudełkach na półkach. Znalazłam powieść kryminalną Agathy Christie i inną Raymonda Chandlera. Czytałam je kiedy zobaczyłam wielkie stare pudełko pełne zdjęć. To stare pudełko było czarno-białe. Zobaczyłam zdjęcie trzech uczennic. Jedna w środku wyglądałjak moja mama gdy była młoda. Wtedy znalazłam inne zdjęcie samych dziewczyn.Na pierwszym była dziewczyna ktora nosila ubranie na przyjęcia i wyglądał bardzo łądnie. Zdecydowałąm kupić dwa zdjęcia. Później, kiedy pokazałam zdjęcia mojej mamie, nie mogła uwierzyć własnym oczom - dziewczyna była moją prababcią w szkolnych latach!
2009-12-13T14:11:59+01:00
Pewnego dnia poszłam do antykwariatu. Wszędzie były książki. Tanie książki były w pudełkach na półkach. Znalazłam powieść kryminalną Agathy Christie i inną Raymonda Chandlera. Czytałam je kiedy zobaczyłam wielkie stare pudełko pełne zdjęć. Jedno bardzo stare było czarno-białe. Zobaczyłam zdjęcie trzech uczennic. Dziewczyna w środku wyglądała jak moja mama, gdy była młoda. Później znalazłam inne zdjęcie tych samych dziewcząt. Na tym zdjęciu dziewczyna miała odświętne ubranie i wyglądał bardzo ładnie. Zdecydowałam się kupić oba zdjęcia. Później, kiedy pokazałam zdjęcia mojej mamie, nie mogła uwierzyć własnym oczom - dziewczyną była moją wspaniała babcia jej czasach w szkolnych.