Na lotnisku Warszawa Okęcie ( 21stopni E 52 stopnie N ) wylądują w środę o godz 19.00 czasu miejscowego 2 samoloty z Nowego Yorku ( 41 stopni N 74 stopnie W ) i Delin ( 28stopni N 77 stopni E ). Oblicz w którym dniu i o której godzinie czasu miejscowego wystartował samolot z USA, a o której godz. czasu miejscowego i którego dnia w Indiach ? Lot Nowy York - Warszawa trwał 4h a lot Delin - Warszawa trwał 8h

Dałam dużo punktów... licze, że mi pomożecie....
z góry Wileki dzieki.... prosze o dobra odpowiedz :)
serdecznie pozdrawiam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:12:16+01:00

74*-21*=53*
53*x4min.=212
212min./60=3h32min.
wyszla nam ta roznica teraz trzeba ja dodac/odjac (+)
od czasu wyladowania-czas lotu
19,00-4,00=15,00
15,00-/to co obliczone/ 3,32=11,28
a teraz Delin
77*-21*=56*
56*x4min=224min
224/60=3h44'
19,00-8h=11,00
11,00+3h44'=14,44
2 3 2
2009-12-13T17:50:36+01:00
74° - 21° = 53°
53° x 4 min.= 212 min. ( te 4 min, bo 1° to jest 4 minuty )
212min.: 60 = 3 h 32 min. ( te 60,bo każda godzina ma 60 minut )
19:00 - 4:00 = 15:00
15: 00 - 3:32=11:28

A teraz ' Delin ' :)
77°- 21° = 56°
56° x 4 min. = 224 min
224 min. : 60 = 3:44
19:00 - 8 godz. = 11:00
11:00 + 3:44 =14:44



Chyba dobrze . :)