Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T13:42:25+01:00
Ja to na historii miałem Ale to różnice dawnego sejmu ale kiedy ja mam sejm walny XV| wiek.
Sejm walny | dzisiejszy
Wszyscy musieli głosować jednogłośnie | Wygrywa większość głosów
Były różne miejsca obrad |Jest jedno miejsce obrad
Sejmiki wybierały posłów i mówili Im na kogo mają głosować | Posłowie głosują na kogo chcą
Nie było ścisłych przepisów i kobiety nie mogły głosować| Są ścisłe przepisy i kobiety mogą głosować
2009-12-13T13:42:29+01:00
Wszyscy musieli głosować jednogłośnie | Wygrywa większość głosów
Były różne miejsca obrad |Jest jedno miejsce obrad
Sejmy wybierały posłów i mówili im na kogo mają głosować | Posłowie głosują na kogo chcą
Nie było ścisłych przepisów i kobiety nie mogły głosować| Są ścisłe przepisy i kobiety mogą głosować
2009-12-13T13:47:10+01:00
Różnice :
-urzedowali członkowie rady królewskiej, szlachta, przedstawiciele miast, niżsi urzędnicy ziemscy, (Były to tak zwane 3 stany sejmujące: król, senat, izba poselska.)


Nie wiem wiecej ; )