Witam daje duzo punktów za rozwjązanie latwego zadanie.

Proszę o ułozenie krótkiej scenki o zeusie na 3 osoby moze to byc jakis dialog ogulnie scenka zeby dzies trwala 3 minuty nagroce za dobre rozwiązanie i dam full gwiazdak WAŻNE NA DZIS prosze pomuzcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:21:48+01:00
* żona zeusa
-Zeus
+ Prometeusz

*Zeuusie juz go przyprowdzili (Wskazuje na zawiązanego linami i lańcuchami Prometeusza).
-Witaj. (mówi pewny siebie)... nic nie powiesz? Nawt sie nie przywitasz?
Jak mogłeś. Przecisz bylismy przyjacielami..
+Tak. Byliśmy.Wszystko dlatego że ty nie chcesz...
-Czego nie chce?
+nie jesteś dobry.. nie hcesz by dobry dla ludzi..A ja chce im pomóc.
-I dlatego skradłeś ogien ?
+tak.
- I jeszcze jesteś zadowolny z siebie? Jak mogłeś. To jes nie wybaczalne.!
* Poczekaj. Ale on chciał dobrze dla ludzi.. morze go ułaskawimy>
-Ułaskawimy?! nie ma mowy! on musi by ca to ukarny.
+ Litości!
-Zostaniesz ukarny. Srodze ukarny.Powiescie go na skale. Codziennie bedzie tamtedy przelaywał sęp i bedzie wytargywał twoje wnętrzności. *morze jednak..
-nie ma mowy. Ppostanowione. Musisz zapłacic za sw czyn. I tak ci sie skonczyło dobro dla ludzi. Ha ha. starże zabra go.

LUB COS TAKIEGO:


3 OSOBY MÓWIA KOLEJNO O ZEUSIE
PRZEDSTAWIENIE GO :

1. osoba mówi o nim najważniejsze rzeczy:

Zeus - był to najważniejszy bog grecki /rzymski . Miał władze nad całym światem.Jego zona to ... itp.
2 osoba
mówi o najwaniejszych mitach związanych znim ok. 3/4 i je rutko streszcza
3 osba pokazuje obrazki wydrukowane lub namalowane jego jego zony i scen z mitów. xD

2009-12-13T16:47:55+01:00
ZEUS: Posejdonie! Hadesie!
POSEJDON, HADES: Jesteśmy braćmi Zeusa. Każdy z nas włada innym królestwem.
ZEUS: Chcę się z wami podzielić władzą i żeby wszystko było sprawiedliwie przygotowałem 3 losy. Posejdonie ,ciągnij!
POSEJDON: moim królestwem jest morze. W morskich głębinach mam pałac ,uciszam fale, a burze precz rozpędzam. Trójzębem dźwigam okręty uwięzione wśród skał. Rzadko bywam na Olimpie! Cieszą mnie puchary wina wylewane na moją cześć!
HADES: Jestem panem królestwa zmarłych. Lubię mrok podziemi. Wśród ludzi budzę lęk, właściwie nie wiem dlaczego. No cóż, każdy kiedyś ze mną się spotka....
ZEUS: A ja jestem władcą bogów, panem nieba, opiekunem ładu na ziemi. Lękajcie się go tylko wtedy gdy wpadnę w gniew
POSEJDON: Nasz bracie i panie Olimpu, a gdzie jest twoja piękna żona Hera?
ZEUS: Tam (pokazuje ręką na szczyt Olimpu)
POSEJDON Tam?
ZEUS: Tam!
HADES: Ale tam jest szczyt Olimpu!
ZEUS: Więc Hera jest na szczycie Olimpu!
POSEJDON: a co ona tam robi?
ZEUS: Wisi.
POSEJDON, HADES: Wisi ??
ZEUS: Przecież mówię ,że wisi!
HADES: Powiedz jeszcze Zeusie, dlaczego tam wisi.
ZEUS: Bo ją tam powiesiłem.
HADES: Ale za co ?
ZEUS: Za ręce. A dla większej niewygody ma jeszcze u nóg ciężkie kowadła.
POSEJDON: W czym zawiniła ci Hera, że ją tak ukarałeś?
ZEUS: Wiecie o tym, że jestem bogiem sprawiedliwym, dobrym , a nawet łagodnym.
POSEJDON, HADES:O taaak....
ZEUS: Każdego próbuję zrozumieć nawet jeśli jestv w złym humorze.
POSEJDON, HADES:O taaak....
ZEUS: I nie lubię się kłócić!
POSEJDON, HADES:O taaak.... Nigdy
ZEUS: No to włąśnie dlatego Hera wisi na samym szczycie Olimpu.
POSEJDON, HADES: Dlaczego?
ZEUS: No nie! Przecież wam tłumaczę ,że Hera ciągle się ze mną kłóci,kłóci i kłóci!!
HADES: Teraz się nie kłóci.
ZEUS: Bo wisi tam już kilka dni.
POSEJDON: Uwolnij ją drogi bracie
HADES: Uwolnij ją kochany bracie.
ZEUS: Nie ma mowy!
POSEJDON, HADES: Prosimy cię panie Olimpu, sprawiedliwy, dobry, a nawet łagodny
ZEUS: No dobrze.Ale jak mnie zdenerwuje, to znowu ją tam poślę.
POSEJDON, HADES: Hero, Hero, Zaraz cię uwolnimy!,
(Hera schodzi z Olimpu, jest wzburzona)
HERA: Jesteś okrutny, okrutny, okrutny!
ZEUS: Hero...
HERA: Zamilcz Zeusie, teraz ja mówię! Jestem twoją prawowitą małżonką, panią Olimpu, królową nieba, a do tego najpiękniejszą kobietą na świecie i ty powiesiłeś mnie u szczytu Olimpu?! Jak mogłeś, jak mogłeś jak mogłeś to zrobić!
ZEUS: Uspokój się Hero, bo znów tam cię wyślę!
HERA: O nie! Nigdy! I pamiętaj !
Przeklnę cię, jeżeli znów to zrobisz
Przeklnę cię, jeżeli mnie obrazisz
Przeklnę cię i nic ci nie pomoże
Przeklnę cię Zeusie
Przeklnę cię, ja jestem oburzona
Przeklnę cię, ja twoja piękna żona
Przeklnę cię i zrozum wreszcie to,
Że nikt mnie obrażać nie może
Przeklnę cię!
1 5 1