Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T13:51:10+01:00
Najprościej mówiąc chodzi o to żebyś zrobił album dotyczący polskich zabytków;)
2 1 2
2009-12-13T13:51:53+01:00
Musisz napisać o polskim dziedzictwie narodowym i wkleic jakieś zdjęcia do albumu
Polskie dziedzictwo narodowe to np. stare dzieła sztuki, koscioły
1 3 1
2009-12-13T13:52:06+01:00
Wydaje mi się że chodzi o to aby zrobić album i tam napisać na każdej kartce po jednym przykładzie dziedzictwa narodowego i opisać.