Odpowiedzi

2009-12-13T13:56:42+01:00
A)
3x+y=5
+2x-y=0
_________
5x=5/5
x=1

b)
2x-y=5
+ x+y=4
__________
3x=9/3
x=3

c)
-x-y=-6
+ -x+y=2
_______
-2x=4/ (-2)
x=-2


d)
4x-5y=-4/ *3
-2x+3y=1 /*5

12x-15y=-12
+ -10x=15y=5
_______________
2x=-7/2
x=-7/2


e)
-2x+y=0/*3
3x-3y=1

-6x+3y=0
+ 3x-3y=1
________
-3x=1/(-3}
x=-1/3
Najlepsza Odpowiedź!
  • zsd
  • Początkujący
2009-12-13T14:12:06+01:00
A)
x+y=4
2x-y=0
5x=5/:5
x=1
x=1
3*1+y=5
x=1
3+y=5
x=1
5-3=y
x=1
y=2
b)
2x-y=5
x+y=4
3x=9/:3
x=3
x=3
3+y=4
x=3
y=4-3
x=3
y=1
c)
-x-y=-6
-x+y=2
-2x=-4/:-2
x=2
x=2
-2+y=2
x=2
y=2+2
x=2
y=4
4x-5y=-4
-2x+3y=1/*2
4x-5y=-4
-4x+6y=2
y=-2
y=-2
-2x+3*(-2)=1
y=-2
-2x-6=1
y=-2
-2x=7/:(-2)
x=-3,5
y=-2
e)
-2x+y=0/*3
3x-3y=1
-6x+3y=0
3x-3y=1
-3x=1/:(-3)
x=-1/3
x=-1/3
-2*(-1/3)+y=0
x=-1/3
2/3+y=0
x=-1/3
y=0-2/3
x=-1/3
y=-2/3









2009-12-13T18:21:47+01:00
A)
3x+y=5 3x+2x=5 5x=5/:5 x=1 x=1 x=1 x=1 x=1
2x-y=0 2x-y=0 2(1)-y=0 2-y=0 -y=0-2 -y=-2 /:(-1)

x=1
y=2

b)
2x-y=5 2x+x=5+4 3x=9/:3 x=3 x=3 x=3 x=3
x+y=4 x+y=4 3+y=4 y=4-1 y=3


c)
-x-y=-6 -2x=-4/:(-2) x=2 x=2 x=2 x=2
-x+y=2 -x+y=2 -2+y=2 y=2+2 y=4


e)
-2x+y=0/razy3 -6x+3y=0 -3x=1/:(-3) x=⅓ x=⅓ x=⅓
3x-3y=1 3x-3y=1 3x-3y=1 3(⅓)-3y=1 1-3y=1

x=⅓ x=⅓
-3y=0/:(-3) y=0

3x-3y=1 3x=1+3y