Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:06:29+01:00
Również w życiu człowieka już wierzącego może się zdarzyć, że usłyszał słowo Boga, lecz go nie zrozumiał. Usłyszał, ale nie zastosował go. Usłyszał, ale nie jest gotowy pójść dalej. Usłyszał, zastosował je i zobaczył rezultat. Jezus zachęci słuchaczy do uważnego słuchania, aby zrozumieć Go i pójść za Nim.
2 5 2
2009-12-13T17:09:37+01:00
Siewca to Jezus ,ziarno to słowa Dobrej Nowiny o królestwie Bożym,ziemia to ludzkie serca.Tylko ten,kto słucha słów Boga,rozumie je i stara się według nich żyć-jest ziemią żyzną i wyda obfity plon
3 4 3